Tuesday, November 23, 2010

Tak mengantuk la plak ~~

Aku ta tao nape . tpi mlam ney aku ta terasa nak tido .
kenape  ek ? rse mcam ade something yg terindu 
ecece . jiwang la plak . hahahha
ta de la . aku rindu kt mmbe aku kt skola kot . 
wink2 . ye la kan . dah due mggu aku ta jmpe dieorg .
miss korng meh !!!  <3 .
rindu nk gosip2 , ngumpat2 . n whatever la .
yg penting kitorg hepi together2 yek tman2 . hehe .


Yg adek aku ney pown satu . asyik bergayut je . ntah dengan bf die yg mne satu la tu .
heheh . jgn marah ye . gurau2 manje . huahua .
aku tao die stia pde yg satu . kt spe lgi . stoberi die 2 la .
eceh ! ta psl2 aku kne sebat ngan die . hahah
die x brani pnye . almaklum la aku ney ade taekwando . hiyarh sne . hiyarh sni .
hahhha . bkn slalu kn ? kn ? 
adoyai . enset aku dh la ta ade bteri . dh la tgh boring . malangnye nsib ku ini 
isshhh2 . yon2 . sabo yek . 

rsenye mte aku ney mmberi signal spaya aku tido .
so sampai sini saje la entry kali ini yekk tman2 . 
jgan nanges tao . huahuahua . 
nite2 .
sweet dream !!!


nuna yona

No comments:

Post a Comment